Do przyjazdu zachęca: sanktuarium w Krzeszowie, stawy milickie, podziemny kompleks Osówka, zamek Książ, jezioro Bystrzyckie i Ostrów Tumski.
Jeleniogórzanin i wicemarszałek województwa dolnośląskiego Jerzy Łużniak przyznaje, że początkowo też był zdziwiony, brakiem wyeksponowania w reklamie, największego waloru turystycznego naszego województwa (Karkonoski Park Narodowy odwiedza co roku ponad 2 mln osób). - Później uznałem, że zaproponowany mam przez specjalistów sposób reklamy jest dobry. To jest pierwszy film. Jesienią pojawi się kolejna reklamówka. Ona będzie koncentrowała się na zaprezentowaniu Sudetów – tłumaczy Łużniak.
Kampania stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej na lata 2011-2013, a jej koszt przekroczy 9 mln zł. Film reklamowy emitowany będzie 97 razy dziennie (w sumie prawie 8,7 tys. emisji).
Podczas tworzenia założeń kampanii przeprowadzono badania m.in. wśród turystów polskich, czeskich i niemieckich. Większość z nich wskazała, że Dolny Śląsk jest dla nich regionem o bogatej historii, pełnym zabytków a jednocześnie tajemniczym. Tematem przewodnim kampanii stała się więc tajemniczość.
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?