Kolejny odcinek S3 oddany do użytku. Coraz szybciej nad morze
Oprócz drugiej jezdni zbudowano układ dróg zbiorczych i serwisowych, przebudowano trzy węzły (Zielona Góra Północ, Zielona Góra Południe, Niedoradz), zbudowano górne przejścia dla zwierząt, obiekty inżynierskie w ciągu trasy głównej (przechodzące nad drogą ekspresową powstały w układzie docelowym przy budowie pierwszej jezdni), urządzenia ochrony środowiska (np. separatory, ekrany akustyczne, wygrodzenie drogi ekspresowej). Istotnym elementem, szczególnie dla mieszkańców Zielonej Góry, była budowa łącznika o długości ok. 1,5 km od węzła Zielona Góra Północ na S3 do ronda na drodze 282 (ul. Szosa Kisielińska) na wysokości osiedla Pomorskiego we wschodniej części miasta. Koszt jego budowy pokryły po połowie Miasto Zielona Góra i GDDKiA, natomiast włączenie do drogi S3 sfinansowała GDDKiA, a budowę ronda na Szosie Kisielińskiej – miasto. Czytaj dalej pod kolejnym zdjęciem