Chamlety 2013: Poznańskie reklamy wśród wyróżnionych
29 listopada odbyła się czwarta gala Chamletów – konkursu na najgorsze kreacje reklamowe roku. Jury wybierało spośród blisko 400 zgłoszeń przesłanych przez internautów.
Zobacz także: Chamlety 2013, czyli najgorsze polskie reklamy [ZDJĘCIA]
Jak podkreślają organizatorzy: Celem konkursu jest zwrócenie uwagi na ułomność polskiej branży reklamowej, na szablonową, odtwórczą praktykę firm reklamowych oraz przewidywalność i marną jakość koncepcji kreatywnej.
Wśród wyróżnionych znalazły się trzy reklamy z Poznania: spaghetteria Avanti – reklama "Ona już wybrała”, Duszpasterstwo przy parafii Św. Rocha za "całodzienną adorację” oraz agencja reklamowa Spoko za swoją stronę internetową.
Chamlety 2013: Nagrodzeni
Kategoria Reklama telewizyjna – Mariusz Pudzianowski, zawodnik mieszanych sztuk walki (MMA), a wcześniej strongman przekonuje, że warto studiować
Kategoria Internet – „Szkoła pokera z Joanną Krupą”
Kategoria Reklama społeczno-polityczna – „Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie możesz sprać”. Kampania Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska
Kategoria Design – kampania reklamowa Biedronki, pod hasłem: „My, Polacy, tak mamy!”
Kategoria Druk (kategoria powstała z połączenia kategorii Reklama prasowa oraz Outdoor) – billboardy stowarzyszenia zrzeszającego handlowców i przedsiębiorców z centrum budowlanego przy ul. Rusałka w Lublinie
Skomentuj:
Chamlety 2013: Reklamy z Poznania wśród najgorszych w kraju! [ZDJĘCIA]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?