Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Chamlety 2014. Wybrali najgorsze reklamy roku [zdjęcia, wideo]

Redakcja
Materiały organizatora
Nagrody rozdano w pięciu kategoriach. Była to już ostatnia edycja konkursu.

Gala rozdania Chamletów odbyła się 28 listopada w auli Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.

Pierwsza nagroda w kategorii reklama drukowana powędrowała do Fundacji Vide-Crede. Najgorszą reklamą telewizyjną uznano "fryzjerski" spot Uczelni Korczaka z lektorem Tomasza Knapika. Możecie go zobaczyć poniżej.


Andrzejki 2014 we Wrocławiu [imprezy]


Wśród reklam internetowych Chamleta otrzymała firma Everal za wyjątkowo kiczowate zestawienie czerwonych szpilek i bielizny opatrzone hasłem "W majówkę Ci nie wyszło? Nadchodzi Boże Ciało."

W kategorii reklamy społeczno-politycznej wybrano plakat wyborczy Mariana Kowalskiego z Ruchu Narodowego. Za najgorszy "communication design" uznano reklamę Adwokatury Katowice z głową sowy i hasłem "Wiemy. Nie skubiemy."

Na zakończenie wręczono także "Chamleta nad Chamletami" za najgorszą kampanię wszystkich dotychczasowych edycji konkursu. Otrzymała ją Fundacja Vide-Crede, która dostała także tegorocznego Chamleta za reklamę drukowaną.

Jak poinformowali organizatorzy, była to piąta i ostatnia edycja Chamletów. W 2015 roku twórcy konkursu zamierzają wystartować z nową koncepcją.

Zobaczcie zwycięzców Chamletów 2014:

Kliknij w zdjęcie, żeby rozpocząć przeglądanie galerii:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto