Gala rozdania Chamletów odbyła się 28 listopada w auli Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Pierwsza nagroda w kategorii reklama drukowana powędrowała do Fundacji Vide-Crede. Najgorszą reklamą telewizyjną uznano "fryzjerski" spot Uczelni Korczaka z lektorem Tomasza Knapika. Możecie go zobaczyć poniżej.
Andrzejki 2014 we Wrocławiu [imprezy]
Wśród reklam internetowych Chamleta otrzymała firma Everal za wyjątkowo kiczowate zestawienie czerwonych szpilek i bielizny opatrzone hasłem "W majówkę Ci nie wyszło? Nadchodzi Boże Ciało."
W kategorii reklamy społeczno-politycznej wybrano plakat wyborczy Mariana Kowalskiego z Ruchu Narodowego. Za najgorszy "communication design" uznano reklamę Adwokatury Katowice z głową sowy i hasłem "Wiemy. Nie skubiemy."
Na zakończenie wręczono także "Chamleta nad Chamletami" za najgorszą kampanię wszystkich dotychczasowych edycji konkursu. Otrzymała ją Fundacja Vide-Crede, która dostała także tegorocznego Chamleta za reklamę drukowaną.
Jak poinformowali organizatorzy, była to piąta i ostatnia edycja Chamletów. W 2015 roku twórcy konkursu zamierzają wystartować z nową koncepcją.
Zobaczcie zwycięzców Chamletów 2014:
Kliknij w zdjęcie, żeby rozpocząć przeglądanie galerii:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?