W tym roku studenci z Uniwersytetu Wrocławskiego, Łódzkiego i Jagiellońskiego po raz ostatni przyznali nagrody dla najgorszych reklam w Polsce. Do konkursu Chamlety 2014 zgłoszonych zostało ponad 250 reklam - głównie drukowanych i społeczno-politycznych - w końcu mieliśmy kampanię wyborczą i hitów nie brakowało.
ZOBACZ WIĘCEJ: Samorzadowe hity kampanii wyborczej 2014 >>> KLIK!
Oto najgorsze reklamy z Polski nagrodzone na festiwalu Chamlety 2014
1. Chamlet 2014 dla najgorszej reklamy drukowanej otrzymała Vide-Crede. Fundacja, która na celu ewangelizację w wymiarze wizualnym zdobyła nagrodę EkstraSuper Chamlet dla najgorszych reklam nagradzanych we wszystkich edycjach konkursu Chamlety.
2. Chamlet 2014 za najgorszą reklamę wideo powędrował do Uczelni Korczaka. Po ogłoszeniu wyniku Wyższa Szkoła Pedagogiczna imienia Janusza Korczaka w Warszawie usunęła spot ze swojego kanału YouTube.
3. Chamlet 2014 w kategorii najgorsza reklama internetowa trafił do firmy Everal - organizatora imprez integraacyjnych, szkoleń i konferencji.
4. Chamlet 2014 dla najgorszej reklamy społeczno-politycznej powędrował do Mariana Kowalskiego - działacza Ruchu Narodowego z Lublina.
5. Chamlet 2014 w kategorii communication design przyznano Adwokaturze Katowice.
ZOBACZ TAKŻE: Chamlety 2013 [ZDJĘCIA] >>> KLIK!
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?