Ilustracja przedstawia trzy elementy: zamek, wzgórza i tryskającą wodę. Pierwszy symbolizuje dolnośląskie zabytki. Drugi przyrodę, a trzeci uzdrowiska.
- Na kampanię promocyjną wydamy 9,2 miliona złotych, z czego 70 proc. mamy od Unii Europejskiej - powiedział Rafał Jurkowlaniec, marszałek Dolnego Śląska na konferencji prasowej.
Do tego region promowany będzie w telewizji i internecie. - Chcemy też wykorzystać dwie duże imprezy sportowe. Oczywiście Euro oraz zawody narciarskie w Jakuszycach - dodał Jurkowlaniec. - Liczymy, że dzięki akcji ściągniemy na Dolny Śląsk turystów z Polski i zza granicy.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?