Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dolny Śląsk ma nowe logo turystyczne

MAT
Marszałek Rafał Jurkowlaniec i prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej Jarosław Charłampowicz zaprezentowali w środę nowe logo DOT-u.

Ilustracja przedstawia trzy elementy: zamek, wzgórza i tryskającą wodę. Pierwszy symbolizuje dolnośląskie zabytki. Drugi przyrodę, a trzeci uzdrowiska.

- Na kampanię promocyjną wydamy 9,2 miliona złotych, z czego 70 proc. mamy od Unii Europejskiej - powiedział Rafał Jurkowlaniec, marszałek Dolnego Śląska na konferencji prasowej.

ZOBACZ NOWE LOGO

Do tego region promowany będzie w telewizji i internecie. - Chcemy też wykorzystać dwie duże imprezy sportowe. Oczywiście Euro oraz zawody narciarskie w Jakuszycach - dodał Jurkowlaniec. - Liczymy, że dzięki akcji ściągniemy na Dolny Śląsk turystów z Polski i zza granicy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto