Mumio nie jest typowym kabaretem. To raczej grupa teatralna, która znakomicie bawi widzów absurdalnymi skojarzeniami i nietypowymi sytuacjami.
Grupa powstała w 1995 roku Katowicach. W jej skład wchodzą: Jadwiga Basińska, Dariusz Basiński, Jacek Borusiński i Jarosław Januszewicz.
Po występie w reklamie jednej z sieci komórkowych do potocznego słownictwa wszedł zwrot "kopytko". Wykształciuchy oraz ryzykanci są także tworem Mumio.
Bilety na występ kabaretu kosztują 35, 40 i 50 złotych. Można je zamówić w Agencji Solo (www.agencjasolo.pl) lub telefonicznie pod nr. 697-565-840.
Dla naszych Czytelników mamy podwójne zaproszenie. Wystarczy zadzwonić dzisiaj o godz. 12 do naszej redakcji w Jeleniej Górze i opowiedzieć, o czym jest reklama zrobiona przez Mumio, w której pada słowo "kopytko". Czekamy pod numerem tel. 75-75-220-80.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?