Gruntowne prace renowacyjne, których głównym celem jest poprawa komfortu klientów, rozpoczęły się w sierpniu tego roku. Przez cały czas ich trwania w marketach Kaufland nadal można było zrobić zakupy – zmiany zostały zaplanowane w taki sposób, by jak najmniej kolidowały z bieżącym funkcjonowaniem sklepów. Po zakończeniu modernizacji klienci mogą skorzystać z szeregu udogodnień i nowych rozwiązań.
W zmodernizowanym markecie zainstalowano nowoczesne nośniki informacyjne – cyfrowe ekrany, dzięki którym klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną.
W jeleniogórskim Kauflandzie znajduje się sześć specjalnych terminali zastępujących tradycyjne czytniki cen. Dodatkowo urządzenia umożliwiają klientom zapoznanie się z ofertą promocyjną, a terminal znajdujący się przy ladzie obsługowej – również ze składem produktów oferowanych na wagę. Na terminalu ulokowanym w punkcie informacyjnym można wyświetlić także informacje na temat programu lojalnościowego PAYBACK.
W obiekcie zostało zamontowanych sześć kas samoobsługowych. Są również butelkomaty, do których klienci mogą oddawać kaucjowane butelki i w ten sposób otrzymać bon do wykorzystania w sieci Kaufland. Pojawiły się także nowe regały i lady chłodnicze na mięso, wędliny, sery, ryby oraz w strefie z produktami do wzięcia na drogę.
Sklep w Jeleniej Górze został wyposażony we własną wędzarnię oraz piekarnia Kaufland w nowym standardzie.
Odnowione zostały także toalety dla klientów. Odświeżono poza tym pomieszczenia socjalne dla pracowników oraz strefę najemców. W ramach zmian proekologicznych zainstalowano oświetlenie LED zarówno wewnątrz sklepów, jak i na przylegających do nich parkingach.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?