Przy mostku narciarskim kontynuowane są prace żelbetowe i zbrojarskie w obrębie murów oporowych, usunięto szalunki konstrukcji głównej oraz rozpoczęto wykonywanie powłokowych izolacji przeciwwilgociowych, trwa obsypywanie ścian oporowych
Dłuższy sięgacz od strony Harrachova (tunel dostępowy długi ) wykonano betonowanie wszystkich ścian, trwają prace zbrojarskie płyn stropowych oraz wykonywane są powłokowe izolacje przeciwwilgociowe, planowane jest betonowanie płyt stropowych
Krótszy sięgacz od strony Szklarskiej Poręby (czyli tunel dostępowy krótszy) – w 100 % wykonano prace zbrojarskie ścian, dzisiaj trwa betonowanie ścian do poziomu stropu
Budynek A: zakończono montaż ścian Larsena wraz z montażem kotew gruntowych i ich sprężaniem, przystąpiono do odwodnienia wykopu, nieprzerwanie trwają roboty ziemne
Budynek B: trwają prace ziemne polegające na kształtowaniu dna wykopu, ułożono beton podkładowy na 2 działkach roboczych i rozpoczęto roboty zbrojarskie w obrębie 1 działki. Na 21 kwietnia planowane jest betonowanie docelowej płyty fundamentowej, wykonano 2 z 3 fundamentów pod żurawie wieżowe, planowany montaż pierwszego z nich odbędzie się w następnym tygodniu. Jednocześnie wykonywane są prace przygotowawcze pod kolejne działki robocze
Garaż na ratraki: usunięto wszystkie szalunki, trwają prace porządkowe, wykonywana jest podtynkowa instalacja elektryczna, a także powłokowa izolacja przeciwwilgociowa, ponadto kosmetyka elementów betonowych.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, a póki co wszystko na to wskazuje, budowa zostanie ukończona latem 2021 roku. Koszt inwestycji to 140 milionów złotych.
O projekcie pisaliśmy TUTAJ
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?