Warszawiacy przechodząc przez centrum miasta codziennie od 1 października 2010 do 1 lutego 2011 roku będą zachęcani do przyjazdu na zimowy wypoczynek do Szklarskiej Poręby.W kampanii zostaną użyte ekrany LCD emitujące filmy reklamowe. Jest ich 24, zostały umieszczone w najbardziej ruchliwym miejscu stolicy - pomiędzy Dworcem Centralnym, Złotymi Tarasami a Hotelem Marriott. Codziennie przechodzi tamtędy 180 000 osób. Specjalnie na tę okazję Szklarska Poręba przygotowała 30 sekundowy film zapraszający narciarzy do przyjazdu pod Szrenicę. Olbrzymią część kosztów tej akcji ponosi sportowa firma Rossignol. Zwróciła się ona do miasta z propozycja współpracy. film
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?