Uzdrowiska Cieplice, Świeradów-Czerniawa, Połczyn oraz Zespół Uzdrowisk Kłodzkich wydały właśnie wspólny folder ze swoją ofertą w języku niemieckim. Folder jest skierowany do kuracjuszy zza naszej zachodniej granicy, bo to oni stanowią największą grupę odwiedzającą dolnośląskie zdroje.
- Razem będziemy się prezentować również podczas targów, a nasze oferty będą się uzupełniać - mówi Robert Moskwa, członek zarządu Uzdrowiska Cieplice, który jest również szefem zespołu marketingowego Polskiej Grupy Uzdrowisk.
Miedziowy koncern na cztery dolnośląskie zdroje wydał 200 mln zł. - Teraz we wszystkie inwestujemy, unowocześniamy je, dzięki czemu mają być coraz bardziej
rentowne - mówi Marcin Chmielewski, prezes KGHM TFI.
Najnowsza akcja to kolejny etap promocji dolnośląskich zdrojów. Przed rokiem przeprowadzono ogólnopolską kampanię "Uzdrowiskowy Dolny Śląsk. All inclusive".
Kampania kosztowała 2 mln zł, z czego UE dała 1,3 mln zł, a gminy uzdrowiskowe - 700 tys. zł.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?