Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zamiast Gangu Świeżaków będzie Gang Słodziaków w Biedronce. Jak je zdobyć?

red.
Był Gang Świeżaków, będzie Gang Słodziaków.
Był Gang Świeżaków, będzie Gang Słodziaków. Polska Press
Były Świeżaki, będą Śłodziaki. I to szybko, bo już 27 sierpnia rusza nowa akcja Biedronki. Poprzedni program lojalnościowy był ogromnym sukcesem, a o biedronkowe świeżaki walczyły całe rodziny. Czy nowa akcja ze słodziakami w roli głównej powtórzy sukces poprzedniczki?

Gang Słodziaków powtórzy sukces Gangu Świeżaków?

Rozdawanie pluszowych warzyw okazało się jedną z najbardziej udanych akcji lojalnościowych w ostatnich latach. Promocja wywołała prawdziwe zamieszanie wśród konsumentów.

O zdobycie wszystkich pluszaków walczyły całe rodziny. Biedronka nie chce rezygnować z formatu – zmieni jednak zabawki na nowe. Zamiast pluszowych warzyw w sklepach pojawi się Gang Słodziaków.

Jak podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl nowa akcja lojalnościowa Biedronki rozpocznie się 27 sierpnia. Komunikaty dotyczące promocji sieć wypuści jeszcze w tym tygodniu.

Gang Słodziaków – jakie pluszaki będzie można zebrać?

Gang Słodziaków to grupa pluszowych zwierzątek. Klienci będą mogli odebrać m.in. sowę, jeża, królika i lisa z pluszu. Ponadto w ramach akcji do pluszaków dołączona jest specjalna książeczka. Zawiera opis przygód Gangu Słodziaków.

Gang Słodziaków – jakie są zasady promocji?

Zebranie Gangu Słodziaków opiera się na znanych klientom Biedronki zasadach. Nie różnią się one wyraźnie od reguł związanych z Gangiem Świeżaków. Za zakupy w Biedronce klienci będą odbierali naklejki. Po zebraniu ich odpowiedniej ilości można je wymienić na zabawkę. Tak jak dotychczas, dodatkowe naklejki klienci dostaną za zakup owoców i warzyw oraz produktów partnerów akcji.

Szybciej Słodziaki dostaną też ci, którzy korzystają z karty lojalnościowej Moja Bieronka. Tak, jak w przypadku Gangu Świeżaków, Słodziaki będzie można po prostu kupić (mają ustalone ceny regularne). Fenomen Gangu Świeżaków Akcja promocyjna związana z rozdawaniem Gangu Świeżaków okazała się prawdziwym fenomenem.

Wiadomości Handlowe przypominają, że zgodnie z badaniem „Brand Equity 2017” Nielsena, 40% ankietowanych odwiedzało częściej Biedronkę po rozpoczęciu promocji z pluszakami. Ta sama analiza wykazała, że aż 83% respondentów wyrażało zainteresowanie nowymi akcjami tego rodzaju. Biedronka postanowiła kuć żelazo póki gorące.

Promocja Gang Świeżaków miała już trzy odsłony: Gang Świeżaków, Gang Świeżaków Świątecznie, Gang Świeżaków 2.

Tak naprawdę to Lidl był pierwszy

Lidl – główny konkurent Biedronki – próbował w zeszłym roku konkurować z siecią Jeronimo Martins. Wypuścił własną linię pluszaków (Lidlaki). Maskotki były bardzo podobne do Świeżaków. Na pierwszy rzut oka niczym się nie różniły.

Ostatnio Lidl wprowadził do sklepów kilka nowych Lidlaków, dlatego raczej nie planuje nowej akcji w kontrze do pomysłu Biedronki. Co ciekawe, to w Lidlu po raz pierwszy testowano pomysł z akcją lojalnościową polegającą na rozdawaniu pluszaków. Akcja Gang dos Frescos została wprowadzona kilka lat temu w portugalskich sklepach sieci. Na pomysł wykorzystania maskotek do promocji wpadła Agencja TCC. Koncept w Portugalii został sprzedany Lidlowi, a w Polsce Biedronce.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dolnoslaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto