W ramach zamówienia przewiduje się remont następujących elementów obiektu:
- Ustrój nośny
- Przyczółki w zakresie naprawy powierzchniowej systemowymi po wcześniejszym usunięciu skorodowanego betonu i zabezpieczeniu odkrytego zbrojenia.
- Kapy chodnikowe.
- Izolacja w zakresie ułożenia warstwy z papy termozgrzewalnej pod kapami chodnikowymi oraz w strefach przydylatacyjnych.
- Nawierzchnia jezdni w zakresie ułożenia nowych warstw w strefach przydylatacyjnych.
- Urządzenia dylatacyjne w zakresie korekty rozwartości szczeliny dylatacyjnej
- Odwodnienie obiektu w zakresie wykonania systemu drenów z grysu bazaltowego otoczonego żywicą.
- Balustrady w zakresie wykonania nowych odcinków balustrad nad linią kolejową o wysokości 1,30m. Na pozostałych odcinkach należy zachować istniejącą balustradę, w której należy naprawić deformacje.
- Bariery ochronne i osłony przeciwporażeniowe w zakresie wymiany barier i osłon na nowe.
- Kanały technologiczne w zakresie ułożenia nowych rur osłonowych w kapach chodnikowych.
W ramach realizacji niniejszego zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do dokonania wszelkich niezbędnych uzgodnień ze służbami PKP (m.in. przeprowadzenie szkoleń dla pracowników, uzgodnienie rozkładu jazdy pociągów, itp.) umożliwiających realizację zadania.
W przetargu na remont obiektu zgłosiły się dwie firmy, z czego najtańsza oferta przekracza założenia cenowe miasta o ok. 1 mln zł. Samorząd chciał przeznaczyć na ten cel 4,5 mln zł, a firma Plus Inwest P. Żygadło (Żerniki Wrocławskie) oferuje wykonanie zadania za niemal 5,5 mln zł. Jaka decyzję podejmie zamawiający?
Będziemy negocjować z jednym z wykonawców, bo jest szansa, że zmieścimy się w kwocie - powiedział Jerzy Łużniak, prezydent Jeleniej Góry.
Znaleziono ślady ptasiej grypy w Teksasie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?