KPSW.
„Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek-marketing-media” , książka pod redakcją dr Marioli Szybalskiej-Taraszkiewicz oraz profesorów Aleksandra Woźnego i Mariana Ursela jest pierwszym owocem seminarium badawczego, które odbyło się w marcu 2014 roku. Wydawnictwo porusza tematykę związaną z public relations uzdrowisk, ciekawy esej prof. Aleksandra Woźnego dotyczący tożsamości uzdrowiska, czy analiza wizerunku Uzdrowisk Kłodzkich autorstwa dr Oliwii Tarasewicz-Gryt. Wśród tekstów znaleźć można również perełkę napisaną przez prof. Jana Miodka. Jego artykuł ,,Dolnośląskie zdroje i uzdrowiska” to onomastyczna rozprawka napisana w gawędziarskim stylu. Cztery publikacje dotyczą lokalnego uzdrowiska Cieplice.
To doskonała okazja, aby lepiej poznać historię, funkcjonowanie i gości uzdrowiska Cieplice, którzy odwiedzili je do połowy XIX w. Mało kto wie, że bywał tam poeta śląski Marian Opitz czy żona Jana III Sobieskiego królowa Maria Kazimiera.
KPSW. Kolejny projekt: Zdrowie i medycyna w uzdrowiskach
W przyszłym roku planowane jest rozpoczęcie kolejnych obserwacji naukowych. Tym razem autorzy planują rozwinąć badania z dziedzin takich jak: medycyna, zdrowie oraz fizjoterapia. A wszystko to, oczywiście w odniesieniu do uzdrowisk.
Książkę „Uzdrowiska Dolnego Śląska. Wizerunek - marketing - media” można nabyć w Bibliotece i Centrum Informacji Naukowej KPSW.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?